Leker modell

Förra fredagen på den estetiska verksamheten  bestämde vi oss för att gå ut och fota lite i det fina höst vädret...
Steg 1 The makeover

--->

Steg 2 Fotograferingen
som består av ett evigt provande av posar som t.ex

Bild 1                   Bild 2                Bild 3                  Bild 4




Bild 1 - Men Heeej, råkade du stå där med en kamera?! Vad trevligt!
Bild 2 - Gud som haver barnen kär se på mig som posar är, vart jag än i världen vänder står du där med en kamera för att ta kort som du sedan sänder....
(shit vad pedofilaktigt det lät, men jag fick till rimmet så whatever)
Bild 3 -Jag tittar rakt in i solen, och kommer antagligen bli blind... Kan lika så gärna le stort när jag kastar en sista blick på världen...
- Va cysisk ,jag?!
Bild 4 Min Paris Hilton imitation - That´s like soo hoot!
Obs. Bör tas uberseriöst!

Steg 3 Dom dåliga idéerna

Jag har verkligen inga argument för att försvara den här idén.Det är utav dom där få tillfällerna som jag kan erkänna att jag gjorde något väldigt idiotiskt, och fel... Så jag råder er att njuta av dom här bilderna.

Bild 1              Bild 2              Bild 3


-Försöka klättra upp i ett träd
-Försöka klättra upp i ett träd med klackskor.
-Försöka klättra upp i ett träd med klackskor och sen när man märker att det inte funkar,hålla sig kvar för allt man har.

Steg 4 The Bloopers
Min personliga favorit, som det finns en hel del av.

Bild 1                     Bild 2                       Bild 3



Bild 1
- Det här ser ju snyggt ut på alla reklamkampanjer, men jag har väll inte nog med hår eller nogt snabbt huvud(?) eller nått...
Bild 2- Hmmm ja, en bild säger mer än 100 ord sägs det. 1000 skulle jag nog viljapåstå.
Bild 3- Mitt gris-leéndet är charmigt,jag lovar! Det gör sig bara inte bra på stillbildsfotografier.


Steg 5 Bilderna som blev någolunda som dom var tänkta.
(Finns faktiskt några till, fast jag misstänker att ni har sett nog med bilder på mig, för att räcka en hel livstid vid det här laget )




Tack till Lelle som är en mkt tålmodig och duktig fotograf

http://wlinnea.blogg.se/






Kommentarer
Postat av: watilda

Snygg som bara den! :D

2010-10-23 @ 14:58:18
URL: http://tldz.se
Postat av: Tesaaaaa

Irma du e snyggast!

2010-10-23 @ 19:03:02
Postat av: Klara

Personliga favorit: steg 3, bild 2 <3

2010-10-24 @ 22:20:39
URL: http://freaksandmaniacs.blogg.se/
Postat av: Anna Å

:D Febrilt klänga sig kvar med högklackat är underbaaar!!:D

2010-10-28 @ 18:00:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0