Fortsätt springa, fortsätt springa.

Hello dudes!

Therese aka Teza här!
Vill slänga in en hälsning till mina freaks and maniacs Hanna, Irma och Klara!
Här kommer den; HEEEEEJ HANNA, IRMA OCH KLARA :D:D:D


Förresten
I måndags fick jag för mig att åka buss till skolan. Bussen anländer 7.58 och det tar fem minuter att gå till busshållplatsen. I hallen letade jag (som vanligt) efter mina nycklar. När jag hade hittat nycklarna satte jag mig vid köksbordet och startade datorn eftersom jag hade såååååå gott om tid på mig. Slängde en blick på klockan som visade 7.56. Med avancerad huvudräkning kom jag fram till att jag hade två minuter på mig att ta mig till bussen.
Spriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiing.
Och sprang, det gjorde jag.
Med en proppfull axelväska som slängde fram och tillbaka vinglade jag mig fram i ett försök till A3+-tempo (A3+=skitfort).
Men hann gjorde jag!

Kände mig så oerhört glamorös, tur att nobody in my town orkar sig upp så tidigt på morgonen för att se när tidsoptimister skuttar fram längs vägarna.


Ungefär så här lär det ha sett ut:



Tack för att jag fick gästblogga här,
puss och kram från Teza!

Kommentarer
Postat av: Kl

Ja ÄLSKAR Phoebe mer än nånting annat!!!!!!!! nästan :)

2010-10-13 @ 21:26:55
URL: http://freaksandmaniacs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0